Криничненська територіальна громада

Болградського району Одеської області

Інформація для громадян

Дата: 28.08.2021 11:01
Кількість переглядів: 307

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області інформує:

          13 вересня 2021 року з 10.00 до 11.00 години відбудеться «Пряма телефонна гаряча лінія» з начальником відділу обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області Пельтек Світланою Іванівною на тему: «Актуальні питання щодо призначення та перерахунку пенсій».

         

          Дзвінки приймаються за телефоном 8 (04846) 4-32-75.

 

 “Електронний лікарняний” страхувальнику!

 

            Вхід до кабінету страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) надається при аутентифікації юридичної особи або фізичної особи-підприємця за кваліфікованим електронним підписом (КЕП): керівника, головного бухгалтера, електронною печаткою.

            Для входу в режим перегляду даних страхувальника реалізовано пункт головного меню особистого кабінету «Налаштування-Профіль користувача» або посилання на назві страхувальника.

            Страхувальнику первинно (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності») надається можливість визначення параметрів пошуку переліку листків непрацездатності та за результатами пошуку надається для перегляду інформація по листках непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (в звіті проставлено позначку – ознака трудової книжки «1»), з таким переліком атрибутів:

-номер е-лікарняного;

-дата відкриття;

-дата закриття;

-РНОКПП працівника (ЗО);

-ПІБ працівника (ЗО).

            Страхувальнику також надається можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»).

            Чи потрібно застрахованій особі або страхувальнику роздруковувати е-лікарняний з кабінету страхувальника?

            Ні, уся інформація передається автоматично з електронної системи охорони здоров’я до Пенсійного фонду, засобами вебпорталу застрахованій особі й роботодавцю, заявка до Фонду соціального страхування також формується автоматично.

 

 

Відділ обслуговування громадян № 6
(сервісний центр) управління
обслуговування громадян
Головного управління Пенсійного фонду
України в Одеській області. 

 

 “Електронний лікарняний”

           

 

            За кілька днів завершується перехідний період від листків непрацездатності на паперових носіях до електронних. Він тривав з  червня по серпень поточного року. Протягом цього часу громадяни мали можливість отримати як електронний, так і паперовий листок непрацездатності. З 1 вересня 2021 року усі медичні установи України повністю повинні перейти на електронні лікарняні.

            Е-лікарняний - це аналог паперового лікарняного. Він формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність. Лікар, який відкриває лікарняний лист робить це в електронній системі і підписує його своїм електронним підписом (КЕП). На підставі висновку лікаря в Реєстрі формується запис з унікальним номером-єдиний реєстраційний номер листка непрацездатності. Відомості з електронної системи охорони здоров’я надходять до Пенсійного фонду України і містяться на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.

Отримати відповідну інформацію може як роботодавець так і сама застрахована особа.

            Новий порядок видачі електронних листків непрацездатності регулюється:

-постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 «Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього»;

-постановою Верховної Ради України від 03.02.2021 № 1192-IX «Про заходи щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності»;

-наказом Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 № 1066, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.06.2021 за № 728/36350 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки».

 

Відділ обслуговування громадян № 6
(сервісний центр) управління обслуговування
громадян Головного управління Пенсійного фонду
України в Одеській області. 

 

 

“Електронний лікарняний” працівникові!

 

            Працівникові, щодо якого сформований електронний лікарняний, вже не потрібно передавати його роботодавцеві для оплати періоду тимчасової непрацездатності.

            Достатньо повідомити роботодавця про те, що лікар сформував медичний висновок або відкрив електронний лікарняний (можна навіть телефоном).

            Перевірити інформацію, зазначену в е-лікарняному можна 2 способами:

1) через особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду України (пункт меню «Мої листки непрацездатності») з таким переліком атрибутів:

-номер;

-дата відкриття;

-дата закриття;

-причина непрацездатності;

2) за допомогою запиту на вебпорталі електронних послуг «Дія». Тут можна переглянути дані про медичні висновки (номер його запису в Реєстрі, категорію, дату і час формування, період дії тощо).

 

Відділ обслуговування громадян № 6
(сервісний центр) управління обслуговування
громадян Головного управління Пенсійного
фонду України в Одеській області. 

Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь