ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО
"Майже 6 років велися дискусії щодо потреб розширення перегону. Це необхідно українським промисловцям, аграріям, портовикам, а значить – усій країні, бо це експортна виручка та сотні тисяч робочих місць. Завдяки «Великому будівництву» на УЗ нам вдалося завершити 6-річну дискусію за 60 днів. За цей короткий час залізничники уклали та електрифікували другу колію. Вже понад 10 років на УЗ подібні проєкти не втілювалися" - сказав Міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова складала 48 пар поїздів на добу, а після оновлення – вже 60 пар. Після реалізації наступного етапу проєкту, а саме добудови другої головної колії на дільниці «пост 30 км» — станція Берегова / станція Хімічна, пропускна спроможність маршруту складе вже 150 пар поїздів на добу.
«Це лише один із десятка проєктів «Великого будівництва», які покращать якість та швидкість залізничних перевезень, а також роботу портів. Кожен з них має показувати і бізнесу, і громадянам, що держава справляється зі своїми функціями та виконує обіцянки. Для мене цей проєкт є особливо важливим на фоні другої хвилі підняття тарифів на вантажні перевезення Укрзалізниці. Отримані додаткові кошти не «проїдаються» — вони спрямуються на оновлення інфраструктури. Якби УЗ не змінила свої підходи, був ризик повної зупинки руху» - додав Міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
«Завдяки програмі Президента «Велике Будівництво» у нас є можливість розвивати залізничний транспорт і його інфраструктуру в регіоні! Ми розуміємо, що це сприятиме і економічному зростанню, і підвищенню кількості перевезень, і розвитку агломерацій, і поліпшенню логістичних ланцюжків. Це і аспекти національної безпеки, коли нові дороги або швидкісні маршрути залучають в економіку регіону дохід від вантажоперевезень. Чим швидше переміщення в країні, тим активніше економічна інтеграція регіонів» - сказав голова Одеської облдержадміністрації Сергій Гриневецький.