Криничненська територіальна громада

Болградського району Одеської області

Перша із циклу стратегічна сесія спільноти "Бізнес без бар'єрів"

Дата: 08.02.2024 15:03
Кількість переглядів: 65

ПЕРША ІЗ ЦИКЛУ СТРАТЕГІЧНА СЕСІЯ СПІЛЬНОТИ «БІЗНЕС БЕЗ БАР’ЄРІВ»

«Усі бізнес-стратегії будуються через шлях клієнта – почнімо говорити про «шлях людини», – закликала перша леді Олена Зеленська на стратегічній сесії зі спільнотою «Бізнес без бар’єрів».

Разом з керівниками департаментів комунікацій та маркетингу компаній спільноти «Бізнес без бар'єрів» брейнштормили над тим, як матеріалізувати безбар'єрність у сервісах та послугах, у комунікації як зі співробітниками, так і на широку аудиторію – з клієнтами, покупцями, гостями.

Картинка суспільства стає абсолютно іншою і це вимагає переосмислення культури сприйняття, толерування емпатії, нових правил взаємодії.

Ми частіше бачимо на вулицях людей з ампутованими кінцівками, на кріслі колісному, з допоміжними засобами пересування. Колись давно ми знали, що ветерани – це люди старшого віку, а зараз серед нас – ветерани і ветеранки, які вчора могли сидіти на студентських лавах. Жінки, які народжували у підвалах і яких ніхто не зустрічав із квітами під пологовим. Люди старшого віку, чиї сім’ї евакуювалися, а вони так і не змогли відірвати від серця рідний дім.

І це лише те, що ми можемо бачити А ще є невидимі рани, і не одразу видимі наслідки війни для ментального здоров’я (кожен другий, відповідно до прогнозів, – у зоні ризику).

Повномасштабна війна показала, що тема безбар'єрності не може бути факультативом, і що за своєю суттю це велика соціальна інновація. Тішимось, що бізнес це розділяє та інвестує час і зусилля у створення суспільства рівних можливостей.

Дискутували, працювали у групах, вивантажували ідеї, щоби

- налаштувати оптику

- визначити, що бізнес може зробити у цьому році, і щоб цей результат був видимий

- що запропонує суспільству спільнота тих, хто має безбар'єрність цінністю

Тримаємо інтригу. Деталі – згодом

Дякуємо за модерацію Ользі Захаровій, керівниці департаменту стратегічного маркетингу 1+1 media, та Оксані Збітнєвій, керівниці ГО Безбар'єрність.

Дякуємо Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia, Ощадбанк, Starlight Media, System Capital Management, ПУМБ, OKKO, SOCAR Energy Ukraine, Фокстрот, SoftServe Ukraine, Укрпошта, McDonald's, Uklon, Нова пошта, Mastercard, Visa, Bickerstaff.284, Тетяна Ломакіна. Щире спасибі за гостинність EPAM Ukraine

Це перша із циклу стратегічна сесія спільноти «Бізнес без бар’єрів». Друга зустріч буде присвячена презентації проєктів, які стануть флагманськими для кожної компанії у напрямі безбарʼєрності на цей рік.

«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree

#бізнесбезбарєрів

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь