На вебпорталі електронних послуг пенсійного онду користувачі можуть знайти та скористатись значною кількістю послуг, які надаються ONLINE
Завдяки впровадженню централізованих інформаційних технологій застраховані особи та пенсіонери мають можливість:
отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
контролювати сплату роботодавцями страхових внесків;
мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги;
подати заяву про призначення/перерахунок страхових виплат постраждалим на виробництві та про надання соціальної послуги з догляду вдома;
роботодавці можуть подати заяву-розрахунок для отримання фінансування по лікарняних та звіт про використані страхові кошти;
подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
подавати звернення (запит, пропозицію) та переглядати стан їх опрацювання;
одержувати та переглядати повідомлення від Фонду;
сплатити добровільні внески на пенсійне страхування за себе або за інших осіб;
робити благодійні пожертви до системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.
Крім того, на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс “Пенсійний калькулятор”, з допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії.
Нагадаємо, що увійти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія.Підпис; кваліфікованого електронного підпису (#КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій #BankID.