Криничненська територіальна громада

Болградського району Одеської області

Новини

Дата: від до Скинути
18 Вересня, 2023 р., 10:41
ВНУТРІШНІ ПЕРЕСЕЛЕНЦІ МОЖУТЬ ПІДТВЕРДЖУВАТИ СТАЖ РОБОТИ ЗА ДОПОМОГОЮ СВІДКІВ
14 Вересня, 2023 р., 11:08
Відділ з питань праці Управління інспекційної діяльності в Одеській області Південного Міжрегіонального управління Державної служби з питань праці України проводить сеанс «Прямої телефонної лінії»: 15 вересня 2023 року з 10.00 до 16.00 на теми: 1) «Переоформлюємо сумісництво на основну роботу»; 2) «Важливі зміни в законодавстві щодо трудових правовідносин»; 18 вересня 2023 року з 10.00 до 17.00 на теми: 1) «Визначаємо основне місце роботи»; 2) «Щорічна додаткова відпустка за роботу із шкідливими і важкими умовами праці». По телефонах 04840-6-25-52, 0973741562 на запитання роботодавців, найманих працівників відповість  провідний інспектор відділу з питань праці Управління інспекційної діяльності в Одеській області Південного Міжрегіонального управління Державної служби з питань праці України Сорокін Ігор Борисович
14 Вересня, 2023 р., 11:03
Південне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці   Друзі, ми раді повідомити вам про запуск нашого оновленого Telegram-каналу! На нашому каналі ви будете першими дізнаватися про головні новини, цікаві статті, корисні поради та багато іншого. Чому варто підписатися на наш Telegram-канал? Найсвіжіші новини від наших експертів. Корисні поради і рекомендації по трудовому законодавству. Цікаві відео у анімаціях, вебінари, онлайн-зустрічі з експертами. Щоб не пропустити жодної актуальної інформації, натисніть; Підписатися; на нашому Telegram-каналі за посиланням: http://https://t.me/PMU_Derzhpraci. Просимо вас також поділитися цією інформацією з вашими друзями та колегами, які можуть бути зацікавлені у нашому контенті.
14 Вересня, 2023 р., 10:27
Південне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці   Запрошуємо на вебінар;Медичні огляди працівників як складова запобігання професійним захворюванням та травматизму на виробництві, який відбудеться 14 вересня о 11:00. Спікер заходу: Юлія ПОНОМАРЬОВА- Начальник відділу гігієни праці та атестації робочих місць за умовами праці управління інспекційної діяльності у Миколаївській області Південного міжрегіонального управління Держпраці. Медичні огляди є первиною необхідністю у процесі забезпечення належних умов праці. Для робітника систематичні перевірки дозволяють дати всебічну оцінку стану його здоров’я та можливість виконання працівником відповідних трудових обов’язків, а також попередити виникнення та розповсюдження можливих інфекційних захворювань. На вебінарі ми обговоримо наступні, важливі питання: Норми закону регулюють обов’язкові медичні огляди для працівників; Категорії працівників підлягають обов’язковому щорічному медичному огляду; Етапи та організація щорічного медичного огляду; Відповідальність та наслідки за непроходження медичного огляду. Чекаємо на вас Посилання:http://https://www.facebook.com/events/987191742489746/?ref=newsfeed
14 Вересня, 2023 р., 10:26
Південне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.